ღ My LuvLy Followers ღ

Sunday, May 8, 2011

betapa indah nyer, kalau....

Assalamualaikum smer :face75:,

Happy Family

from cik Google 

ase nyer tajuk tue jiwang sangat, tapi x perh. janji bahagia. :face15:
cerita pasal bahagia, ak selalu bahagia sekejap ajer. bila ak betul betul nak bahagia mesti x dapat punyer. kebahagian ku seakan akan diragut x tentu masa. bila ia hampir dengan ku, pelbagai halangan ak terpaksa lalui. adakah ini dugaan kecil yang harus ak lalui..?

yang terkini, pelamin anganku musnah dengan sekelip mata. setelah segala nyer ak kobankan. :131: *jangan pk yang bukan bukan okey. bukan smer nyer, ak still ader simpan sebahagian nyer. maksud ak, ak korban kan cita cita, minat, kawan kawan, masa, kehidupan and masa langpau yang sering ak simpan dalam sebuah kotak rahsia. ak merelakan kehilangan tue smer. sebab ak terlalu sayang kan die. tapi sekarang, ak kehilangan segala nyer. termasuk si die. :131:

sungguh perit ku rasakan kini, x berbaloi atas segala pengorbanan ku untuk die lepas apa yang terjadi. die boleh membiarkan ak begitu sahaja. tanpa sebarang kata. die membiarkan ak pergi dengan pandangan sayu. itu tidak mampu untuk mengubat hati ku yang rawan. sungguh ak kecewa dengan tindakkan nyer.

namun ak pasrah, :face75: mungin itu ketentuan Nya. ak mengharapkan ada hikmah disebalik kejadian ini. dulu ak selalu bayangkan, tentang kehiduapan yang akan datang, alam perkahwinan.. tapi kini ak tidak mampu untuk membayangkan nyer. sebab ak sendiri x pasti ape yang terjadi selepas nie. 

lelaki yang bagaimanakah akan mencuri hati ku ini :face75:. apekah pekerjaan nyer. bagaiman kehidupan nyer.. sungguh ak takut memikirkan nyer. apa yang ak harapkan.  ak akan bertemu dengan seseorang yang mampu membahagiakan ak.  menerima segala kekurangan dan kelemahan ku.  seseorang yang mampu membimbing ak dan mengelola sebuah bahtera yang akan dibina bersama anak anak kapal yang comel. bagi ak itu sudah cukup untuk ku. andai memiliki harta setambun sekali pun, tapi belum cukup gagah untuk membimbing ak. ak rasa itu x bebaloi.   

ak sering mengharapkan yang suatu hari nanti  ak dapat melihat suami ku mengazan dan mengiqamatkan cahaya mata yang bakal dikurniakan. betapa syahdu nyer. alangkah indah nyer detik detik nie. bukan sume perempuan akan merasai nyer. ak harap, ak salah seorang dari nyer. menikmati betapa indah nyer hidup ini. itu larh yang sering ak harapkan sejak akhir akhir ini. ak berserah pada yang MAHA BERKUASA.

semoga ALLAH permudahkan segala urusan. semoga ak mendapat yang terbaek sesungguh nyer DIA maha pengasih lagi menyayangi... Amin....~ :face15:

*jiwang kan.. :face75: nie disebabkan beberapa faktor yang x dapat dielakkan.

Love

from cik Google 



Kalau suka boleh LIKE =)

2 comments:

GamUHU said...

kita hanya merancang dan berusaha. DIA yang tentukan.

http://keleboqmaneh.blogspot.com/2011/05/tahniah.html

amlyn chuuky said...

@ GamUHU :
Insyallah, harap harap larh dapat yang terbaek...