ღ My LuvLy Followers ღ

Friday, April 22, 2011

Segmen : Aku Dan Sepatu



Hye smua, selamat berhari Sabtu.

Actually ak ade bnda nk share ngan korang tentang sepatu atau kasut dan seangkatan dengan nyer. tp sebelum ak share tentang cite ak.. ak nk ajak korang share tentang sepatu korang dlu.. bleh kan..?? bg sape sape yang kelapangan bleh la juin. Ingat nie just SEGMEN bkan CONTEST tau..!! 



Syarat syarat nyer senang jerk.
  •   Copy banner dan letak URL ke blog ni.
  • Tajuk Segmen : Aku Dan Sepatu
  • Tak kisah nak follow atau tak blog nie.
  • Jawab 3 soalan dibawah, kalau dapat besertakan gambar lagi bagus. 
    1. Pilih satu atau dua kasut yang korang suka pakai dan kenapa.
    2. Kasut yang paling mahal dan paling murah yang pernah korang miliki.
    3. Antara kasut yang paling korang idamkan untuk memiliki nyer.


Korang juga boleh share koleksi kasut korang. (sangat di alu alu kan) 
Hope korang x keberatan nak juin segmen yang x seberapa nie. =)

Tarikh tutup 24 April 2011 sebelum pukul 4pm.!
Last kli macam biasa, tinggalkan LINK korang dekat komen. supaya senang nk di jejaki. =)
Penyertaan anda amat larh dihargai.

Sekian,



Kalau suka boleh LIKE =)

6 comments:

Unknown said...

nah2 link..huhuhu...

http://efipurpleshine.blogspot.com/2011/04/segmen-aku-dan-sepatu.html

amlyn chuuky said...

tq fie sebab sudi juin... muaxxx...

nk lewatkan skit la.. mne tau ader plak y on9 lewat2 skit.. =)

♥ Annabella Idrissi ♥ said...

Adakah Datin orang kedua?? *Ceh! Poyos pulak ..;) ni link.. http://nabieylalreadymatured.blogspot.com/2011/04/segmen-aku-sepatu.html

WanMyzura Collections said...

akum maizura join ya

http://ilovecontestga.blogspot.com/2011/04/aku-dan-sepatu.html

syuxer said...

kalau saya masuk segmen ni..saya nak bagi kat sapa sepatu ni(bajet kononnya boleh menang)..heheheh..good luck kepada sesiapa yang join

amlyn chuuky said...

@maizura : tq dear, nnt melin terjah k..

@syuxer : nie bkan contest la.. so, x de yang menang and x de spe y kalah pun... =)